Убрать всю наружную рекламу в центральной и исторической части города

публікація Відповідь від 22.03.2016
 

Автор петиції:

0 10000
Зібрано 10443 підписів залишилось 0 підписів

Всем понятно, что от рекламы никуда не деться, по этому предлагаем убрать всю наружную рекламу в центральной части города указанной на карте.
Такого огромного количества рекламы нет ни в одной Европейской столице, она загораживает прекрасную архитектуру в центре Киева, оказывает информационное давление на жителей города, отвлекает водителей.

Требуем:
1) Расширить "Форматную зону 0", т.е. зону где размещение каких-либо рекламных конструкций запрещается (приведено в Законе Киевского городского совета от 26 января 2012 года #20/7357, далее Закон) до размеров зоны указанной на карте.
2) Убрать из Закона формулировку "не включаючи проїзну частину та тротуари" позволяющую размещать рекламу на тротуарах и проезжей части даже в "Форматной зоне 0".
3) Запретить в указанной зоне все типы рекламных конструкций перечисленных в классификаторе Закона, кроме "Елементи зовнішнього благоустрою, що використовуються як рекламоносії (телефонна кабіна, урна, лава тощо)". Это позволит сэкономить городской бюджет за счёт рекламодателей которые смогут отремонтировать остановки, установить новые лавочки, урны, размер и общий вид которых гармонировал бы с фасадом окружающих зданий.
4) Демонтировать все существующие рекламные конструкции, согласно новым предложенным изменениям.



Доручення:

Київський міський голова Віталій Кличко доручив комісії з питань транспорту, зв’язку та реклами розглянути електронну петицію щодо прибирання зовнішньої реклами в центральній та історичній частині Києва, яка набрала необхідну, згідно з рішенням Київської міської ради № 103/2006 від 8.10.2015 "Про затвердження Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій", кількість голосів та була прийнята до розгляду відповідно з Положенням.

повний текст петиції

Хроніка подій

22-03-2016
Відповідь

На петицію "Убрать всю наружную рекламу в центральной и исторической части города" від 24-11-2015 дана наступна відповідь:

     Київською міської радою було розглянуто та відповідно опрацьовано електронну петицію «Убрать всю наружную рекламу в центральной и исторической части города» згідно з порядком, визначеним рішенням Київської міської ради від 08.10.2015 № 103/2006 «Про затвердження Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій».

      В ході розгляду ініційованої киянами петиції було проведено детальний, ґрунтовний аналіз діючої системи регулювання рекламного ринку міста Києва.

      Рекламний простір нашого міста, а особливо його центральна та історична частини, дійсно потребує щонайменше впорядкування. Для вирішення цього питання необхідно застосувати комплексний підхід, що буде включати  прийняття необхідних та зміну вже існуючих нормативно-правових актів, які регулюють розміщення зовнішньої реклами.

      Для цього при Департаменті містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було створено спеціальну робочу групу із залученням фахівців структурних підрозділів та комунальних підприємств виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з метою напрацювання змін та доповнень до Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті Києві, затвердженої рішенням Київської міської ради від 26.01.2012 №20/7357, та розробки нового Порядку розміщення зовнішньої реклами в місті Києві.

      Зокрема, пропонується обмежити розміщення об’єктів зовнішньої реклами на таких територіях:

-         в охоронній (буферній) зоні об’єктів всесвітньої спадщини, затвердженої Міністерством культури України (охоронна зона Софії Київської та Києво-Печерської лаври);

-         в  зонах охорони пам’яток культурної спадщини;

-         на вулицях-пам’ятках містобудування національного та місцевого значення;

-         у парках та скверах;

-         на пам’ятках ландшафту (історичний ландшафт Київських гір та долини річки Дніпро), на пам’ятках садово-паркового мистецтва, на пам’ятках природи, ботанічних садів, заказників, регіональних ландшафтних парків, лісопарків та на  бульварних частинах вулиць;

-         в історичних ареалах та на територіях пам’яток;

-         в зонах регулювання забудови 1, 2 та 3 категорій;

-         у безпосередній близькості до адміністративних та культових будівель і споруд;

-         на мостах, шляхопроводах тощо.

     Територію міста Києва планується поділити на 5 форматних зон з окремим режимом розміщення об’єктів  зовнішньої реклами у кожній. У нульовій форматній зоні, про яку згадується в електронній петиції, пропонується заборонити розміщення будь-яких об’єктів зовнішньої реклами. 

     Отже, ініційована киянами петиція вже підтримана Київською міською радою, робота щодо втілення зазначених в ній аспектів триває і вже незабаром результати напрацювань будуть оприлюднені широкому загалу.

      Дякую вам за небайдужість та активність, разом зробимо наше місто гарнішим!

 

 

Київський міський голова                                         В. Кличко

 

 

 

 

 

 

Відповідь на петицію:

21-01-2016
Повідомлення

На виконання доручення заступника міського голови – секретаря Київської міської ради від 07.12 2015 №08/КО 11964(п)) щодо зовнішньої реклами в центральній та історичній частині міста відбулося засідання профільної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв'язку та реклами. На засідання було ухвалено:

  1. Підтримати ініціативу киян щодо необхідності скорочення кількості рекламних засобів на території міста з розширенням нульової форматної зони;
  2. При формуванні форматних зон врахувати всі побажання, які були в петиції (до робочого органу), в найкоротший термін подати Київському міському голові Порядок розміщення зовнішньої реклами в м. Києві, та напрацьовані з рекламним ринком і узагальнені пропозиції по Концепції розвитку зовнішньої реклами в м. Києві, та подати їх на розгляд Київської міської ради.
  3. Рекомендувати Департаменту містобудування та архітектури поінформувати Київську міську раду, громадськість міста та автора звернення про роботу Департаменту щодо опрацювання зазначеної петиції та розмістити відповідну інформацію на своєму сайті.

Протокол засідання ПК з питань транспорту, зв'язку та реклами від 21.01.2016

Петицію підписали