Убрать всю наружную рекламу в центральной и исторической части города

публікація На реалізаціі 22.03.2016
 

Автор петиції:

0 10000
Зібрано 10443 підписів залишилось 0 підписів

Всем понятно, что от рекламы никуда не деться, по этому предлагаем убрать всю наружную рекламу в центральной части города указанной на карте.
Такого огромного количества рекламы нет ни в одной Европейской столице, она загораживает прекрасную архитектуру в центре Киева, оказывает информационное давление на жителей города, отвлекает водителей.

Требуем:
1) Расширить "Форматную зону 0", т.е. зону где размещение каких-либо рекламных конструкций запрещается (приведено в Законе Киевского городского совета от 26 января 2012 года #20/7357, далее Закон) до размеров зоны указанной на карте.
2) Убрать из Закона формулировку "не включаючи проїзну частину та тротуари" позволяющую размещать рекламу на тротуарах и проезжей части даже в "Форматной зоне 0".
3) Запретить в указанной зоне все типы рекламных конструкций перечисленных в классификаторе Закона, кроме "Елементи зовнішнього благоустрою, що використовуються як рекламоносії (телефонна кабіна, урна, лава тощо)". Это позволит сэкономить городской бюджет за счёт рекламодателей которые смогут отремонтировать остановки, установить новые лавочки, урны, размер и общий вид которых гармонировал бы с фасадом окружающих зданий.
4) Демонтировать все существующие рекламные конструкции, согласно новым предложенным изменениям.



Доручення:

Київський міський голова Віталій Кличко доручив комісії з питань транспорту, зв’язку та реклами розглянути електронну петицію щодо прибирання зовнішньої реклами в центральній та історичній частині Києва, яка набрала необхідну, згідно з рішенням Київської міської ради № 103/2006 від 8.10.2015 "Про затвердження Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій", кількість голосів та була прийнята до розгляду відповідно з Положенням.

повний текст петиції

Хроніка подій

13.12.2017
Звітування на комісії стану реалізації петиції:

13 грудня на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв’язку та реклами заслуховувалися звіти актуального стану виконання плану заходів, спрямованих на реалізацію порушених в електронних петиціях питань, а саме:

№937 «Убрать всю наружную рекламу в центральной и исторической части города» (автор Кравченко Ольга).

№441 «Зменшити кількість зовнішньої реклами на 50%» (автор Андрій Косецький).

В обговоренні взяли участь: автор петиції №441 Андрій Косецький; заступник голови КМДА Олексій Резніков, начальник Управління з питань реклами КМДА Олександр Смирнов.

Оскільки дві петиції подібні, заступник голови КМДА Олексій Резніков звітував одночасно щодо реалізації двох петицій. Зокрема, повідомив, що згідно з новими Правилами розміщення рекламних засобів в м. Києві межі форматних зон 0 (нульової) та 1 (першої) значно розширені: відтепер форматна зона 0 (нульова) включає межі охоронної зони архітектурно-історичного заповідника – об'єкта Всесвітньої Спадщини UNESCO Києво-Печерська лавра та територію навколо об'єкта Всесвітньої Спадщини UNESCO «Софія Київська» тощо.

Щодо демонтажу рекламних засобів: протягом 2016 року було демонтовано 5034 засоби зовнішньої реклами, з яких силами КП «Київреклама» – 3365 одиниць. Проте, вже за поточний період 2017 року демонтовано 8182 конструкцій, з яких силами КП «Київреклама» – 4077 одиниці. Щодо збільшення потужностей демонтажних бригад – на сьогодні на завершальному етапі всі тендерні процедури на закупівлю нової техніки. Таким чином, кількість техніки становитиме 12 одиниць (наразі 4), а працівників – 28 (наразі 14), які працюватимуть вдень і вночі двома бригадами по 7 осіб кожна. Збільшення потужностей призведе й до більш ефективної роботи в частині демонтажів. Якщо наразі за добу бригада спроможна демонтувати 6 щитів (або 28 лайтпостерів чи 40 кронштейнів), то після завершення процедури закупівель за добу реально буде демонтувати або 12 щитів, або 56 лайтпостерів, або ж 80 кронштейнів.

Реалізація зазначених петицій також здійснюється в рамках виконання рішення Київської міської ради № 223/2445 від 20.04.2017 «Про затвердження Правил розміщення рекламних засобів у місті Києві».

Також Олексій Резніков повідомив, що вже днями буде презентована Схема розміщення наземних рекламних засобів. За попередніми оцінками тільки реалізація Схеми розміщення наземних рекламних засобів дозволить зменшити кількість законно встановлених рекламних засобів великого формату до 4500 одиниць на всю територію міста Києва.

Автор петиції Андрій Косецький висловив думку, що озвучені цифрові показники демонтажів є дещо завищені, оскільки стосуються в тому числі і тимчасових виносних рекламних конструкцій, які в будь-який час підприємцями можуть бути знову розміщені на вулицях.

Також автором петиції внесено пропозицію розробити зручну сторінку на сайті КП «Київреклама» із зрозумілими роз’ясненнями нових Правил розміщення реклами, а також розробити інформаційні листівки із зазначеної тематики та направити її підприємцям.

За результатом обговорення, комісією вирішено взяти до відома інформацію щодо актуального стану реалізації петицій, а також орієнтовно на лютий розглянути на засіданні комісії звіту щодо виконання рішень Київської міської ради щодо Правил розміщення реклами, а також розглянути виконання петиції відповідно до Схем розміщення наземних рекламних засобів.

Деталі розгляду в записі онлайн-трансляції засідання постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв’язку та реклами 

12.09.2017
План заходів

Відповідно до вимог Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій затвердженого рішенням Київської міської ради від 09.02.2017 №817/1821 розроблено план заходів, спрямованих на реалізацію порушених в електронній петиції питань.

План заходів

12.07.2017
Реалізація петиції:

12.07.2017

Відповідно до пункту 6.5 Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій, затвердженого рішенням Київської міської ради від 09.02.2017 №817/1821 відповідальна посадова особа за опрацювання порушених в електронній петиції питань на вимогу постійної комісії Київської міської ради, якій Київський міський голова доручив здійснювати контроль за опрацюванням порушених в електронній петиції питань, раз на два місяці звітує перед постійною комісією Київської міської ради про реалізацію плану заходів, спрямованих на реалізацію порушених в електронній петиції питань.

12 липня 2017 року на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв’язку та реклами розглянуто поточний стан реалізації електронних петицій «Зменшити кількість зовнішньої реклами на 50%», «Сделать яркие освещения пешеходных переходов в темное время суток», «Убрать всю наружную рекламу в центральной и исторической части города», «Відмова від "маршруток", перехід на автобуси і електротранспорт. Введення "єдиного квитка" в місті Києві», за результатом розгляду яких ухвалили:

1. Взяти до відома інформацію Департаменту транспортної інфраструктури, Управління з питань реклами щодо стану виконання електронних петицій, які були підтримані постійною комісією Київської міської ради з питань транспорту, зв’язку та реклами.

2.  Провести окреме засідання постійної комісії з розгляду плану заходів щодо впровадження проекту «Єдиний електронний квиток» в м. Києві та розгляду технічного завдання на тендери, які планує оголосити Департамент інформаційно-комунікаційних технологій. 

Витяг з протоколу засідання ПК

22.03.2016
Відповідь

На петицію "Убрать всю наружную рекламу в центральной и исторической части города" від 24-11-2015 дана наступна відповідь:

     Київською міської радою було розглянуто та відповідно опрацьовано електронну петицію «Убрать всю наружную рекламу в центральной и исторической части города» згідно з порядком, визначеним рішенням Київської міської ради від 08.10.2015 № 103/2006 «Про затвердження Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій».

      В ході розгляду ініційованої киянами петиції було проведено детальний, ґрунтовний аналіз діючої системи регулювання рекламного ринку міста Києва.

      Рекламний простір нашого міста, а особливо його центральна та історична частини, дійсно потребує щонайменше впорядкування. Для вирішення цього питання необхідно застосувати комплексний підхід, що буде включати  прийняття необхідних та зміну вже існуючих нормативно-правових актів, які регулюють розміщення зовнішньої реклами.

      Для цього при Департаменті містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було створено спеціальну робочу групу із залученням фахівців структурних підрозділів та комунальних підприємств виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з метою напрацювання змін та доповнень до Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті Києві, затвердженої рішенням Київської міської ради від 26.01.2012 №20/7357, та розробки нового Порядку розміщення зовнішньої реклами в місті Києві.

      Зокрема, пропонується обмежити розміщення об’єктів зовнішньої реклами на таких територіях:

-         в охоронній (буферній) зоні об’єктів всесвітньої спадщини, затвердженої Міністерством культури України (охоронна зона Софії Київської та Києво-Печерської лаври);

-         в  зонах охорони пам’яток культурної спадщини;

-         на вулицях-пам’ятках містобудування національного та місцевого значення;

-         у парках та скверах;

-         на пам’ятках ландшафту (історичний ландшафт Київських гір та долини річки Дніпро), на пам’ятках садово-паркового мистецтва, на пам’ятках природи, ботанічних садів, заказників, регіональних ландшафтних парків, лісопарків та на  бульварних частинах вулиць;

-         в історичних ареалах та на територіях пам’яток;

-         в зонах регулювання забудови 1, 2 та 3 категорій;

-         у безпосередній близькості до адміністративних та культових будівель і споруд;

-         на мостах, шляхопроводах тощо.

     Територію міста Києва планується поділити на 5 форматних зон з окремим режимом розміщення об’єктів  зовнішньої реклами у кожній. У нульовій форматній зоні, про яку згадується в електронній петиції, пропонується заборонити розміщення будь-яких об’єктів зовнішньої реклами. 

     Отже, ініційована киянами петиція вже підтримана Київською міською радою, робота щодо втілення зазначених в ній аспектів триває і вже незабаром результати напрацювань будуть оприлюднені широкому загалу.

      Дякую вам за небайдужість та активність, разом зробимо наше місто гарнішим!

 

 

Київський міський голова                                         В. Кличко

 

 

 

 

 

 

Відповідь на петицію:

21.01.2016
Повідомлення

На виконання доручення заступника міського голови – секретаря Київської міської ради від 07.12 2015 №08/КО 11964(п)) щодо зовнішньої реклами в центральній та історичній частині міста відбулося засідання профільної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв'язку та реклами. На засідання було ухвалено:

  1. Підтримати ініціативу киян щодо необхідності скорочення кількості рекламних засобів на території міста з розширенням нульової форматної зони;
  2. При формуванні форматних зон врахувати всі побажання, які були в петиції (до робочого органу), в найкоротший термін подати Київському міському голові Порядок розміщення зовнішньої реклами в м. Києві, та напрацьовані з рекламним ринком і узагальнені пропозиції по Концепції розвитку зовнішньої реклами в м. Києві, та подати їх на розгляд Київської міської ради.
  3. Рекомендувати Департаменту містобудування та архітектури поінформувати Київську міську раду, громадськість міста та автора звернення про роботу Департаменту щодо опрацювання зазначеної петиції та розмістити відповідну інформацію на своєму сайті.

Протокол засідання ПК з питань транспорту, зв'язку та реклами від 21.01.2016

Петицію підписали