Про стимулювання забудовників щодо створення достатньої кількості паркомісць.

публікація залишилось 9 днів
 

Автор петиції:

0 10000
Зібрано 197 підписів залишилось 9803 підписів

Київ є найбільшим транспортним вузлом України, але транспортна ситуація у центрі Києва та й в усьому місті все більше нагадує колапс. Усюди припарковані автівки демонструють, що кияни віддають перевагу особистому, а не громадському транспорту, пересуваючись містом. Як результат, кияни отримують запарковані тротуари, площі й двори. Автомобілі ж, припарковані вздовж доріг зменшують їхню пропускну спроможність та псують естетичний вигляд вулиць міста. Попит на місця для паркінгу перевищує наявну пропозицію, що призводить до значної кількості заблокованих вулиць, заторів, порушення графіків руху громадського транспорту, незручностей для пішоходів та водіїв, знищення архітектури міста тощо.

Місто, у першу чергу, побудоване для людей, а не для машин. Особливої уваги потребує історичний центр міста, більшість вулиць було спроектовано та побудовано в часи, коли автомобільний транспорт не був впроваджений й не застосовувався в таких великих масштабах, як на сьогоднішній час. В результаті цієї масштабної проблеми, тротуари та двори вулиць, які мали б бути тихими, затишними, зеленими, чистими та зручними для життя нині заблоковані величезною кількістю автомобілів. Внаслідок цього місто втрачає свій культурний та історичний шарм, а його туристична привабливість зменшується в рази.

За даними комунального підприємства «Київтранспарксервіс», у великих містах Європи кількість паркувальних місць в середньому становить близько 16-17% від кількості жителів міста. Виходячи з європейського досвіду, потреба Києва в паркувальних місцях становить не менше 500 000 машиномісць, в той час як забезпеченість міста машиномісцями є в два рази нижче цього показника.

Наземні паркінги –це по суті "мертвий вантаж" для преповненого автомобілями міста. Вирішення транспортної проблеми шляхом побудови наземних паркінгів, або розміщення багаторівневих наземних паркінгів є безперспективним через банальну нестачу землі для їх будівництва, а також вони значно знижують податкову продуктивність забудови міста, порушують інсоляцію будівель (особливо в центральній частині Києва) та естетику урбаністичного ландшафту, перешкоджають пішоходному руху тощо.

Щоб вирішити транспортну проблему, для початку у Києві потрібно узаконити одні місця для паркування й офіційно заборонити – інші. Створення підземних паркомісць – дуже потужний інструмент в руках міської влади. Згідно з рішенням Київської міської ради №22/887 від 22.01.2015 року «Про затвердження концепції розвитку паркувального простору в місті Києві» побудова підземних паркінгів, особливо в центрі міста, є одним із пріоритетних напрямків даної концепції. Проте інвестори та забудовники всіляко уникають реалізації цієї концепції, причиною чого є корупційні схеми Департаменту економіки та інвестицій Київської міської ради, яка розмежовує поняття паркінгу (значення якого роз’яснюється у рішенні Київського міської ради №411/1415 від 15.11.16 р. п.2.7). Внаслідок чого безпідставно стягує пайову участь з приміщень, які не підлягають цій процедурі спираючись на п.6 Державних будівельних норм В.2.3-15:2007, що створює протиріччя рішенню Київської міської ради «Про затвердження Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі замовників у розвитку інфраструктури міста Києва» №411/1415 від 15.11.16 р., в якому йдеться що до пайової участі у розвитку інфраструктури не залучаються замовники у разі нового будівництва та/або реконструкції на території міста Києва паркінгів.

Вимоги:
1. Стимулювати забудовників щодо створення достатньої кількості паркомісць шляхом скасування сплати пайової участі з місць загального користування в паркінгах, що будуються.
2. Департаменту містобудування та архітектури КМДА розробити зонування територій м.Києва з урахуванням потреби в паркомісцях і встановити заборону на погодження містобудівної документації та проектів будівництва, які не передбачають сто-відсоткове забезпечення паркомісцями житлових комплексів.
3. Державні архітектурній будівельній інспекції ввести заборону на ввід в експлуатацію житлових комплексів без сто-відсоткового забезпечення паркомісцями.


Очікуваний результат:
1. Адекватне задоволення потреб щодо паркування у місті Києві.
2. Нормалізація автомобільного трафіку у місті Києві.
3. Забезпечення комфорту та безпеки пішоходів.
4. Гармонізація естетики урбаністичних ландшафтів.

повний текст петиції

Підписати петицію

Підтримуючи дану петицію, я надаю згоду Київській міській раді на обробку моїх персональних даних для ідентифікації користувачів сервісу електронних петицій (відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», Закону України «Про звернення громадян»)

Петицію підписали