Побудувати Лівобережну лінію метрополітену

публікація Недостатньо підписів 
 

Автор петиції:

0 10000
Зібрано 316 підписів залишилось 9684 підписів

Оскільки будівництво Подільсько-Воскресенської лінії київського метрополітену пов'язане з вирішенням ряду додаткових задач (зокрема, закінчення будівництва мостового переходу), розпочати будівництво додаткової Лівобережної лінії, що дозволить спростити пересування між районами лівого берега столиці. Запропонована лінія переважно пролягатиме під широкими вулицями, що дозволить будувати її порівняно дешевим відкритим способом.
Вона дозволить багатьом жителям лівобережних районів (зокрема, одного з найбільш "проблематичних" щодо транспорту - Троєщини) дістатися та виконати пересадку на Святошинсько-Броварську та Сирецько-Печерську (а в перспективі і нову Подільсько-Воскресенську) лінії, а також на міську електричку. Також вона дозволить організувати підвіз пасажирів до Дарницького вокзалу та розвантажити за рахунок перенесення частини залізничних маршрутів станцію Київ-Пасажирський.
Можливе розташування станцій запропонованої лінії може бути наступним:
- перехрестя вул. М. Цвєтаєвої та просп. В. Маяковського;
- перехрестя вул. О. Сабурова та просп. В. Маяковського;
- перехрестя вул. Т. Драйзера та просп. В. Маяковського;
- перехрестя просп. ген. Ватутіна, бул. Перова та просп. В. Маяковського;
- перехрестя бул. Перова та вул. С. Стальського;
- перехрестя бул. Перова та просп. А. Навої;
- просп. Визволителів навпроти ст. Київ-Дніпровський;
- перехрестя вул. Будівельників та вул. Попудренка (перехід на ст. метро Дарниця);
- перехрестя вул. Будівельників та бул. Верховної Ради;
- пл. Дарницька;
- вул. Празька (зуп. вул. Азербайджанська чи зуп. вул. Лобачевського);
- Приміський вокзал Дарниця;
- перехрестя Харківського шосе ту вул. Тростянецької;
- перехрестя вул. Тростянецької та вул. Ревуцького;
- перехрестя вул. Ревуцького та просп. М. Бажана (перехід на ст. метро Харківська).

повний текст петиції

Петицію підписали