Ліквідувати Call-центри при районах і повернутися до старої системи прийому замовлень та скарг.

публікація залишилось 73 дні
 

Автор петиції:

0 10000
Зібрано 27 підписів залишилось 9973 підписів

Вже декілька років працює система Call-центрів при районних адміністраціях, витрачаючи величезні кошти на оплату операторів, обслуговуючого персоналу, керівництва та різноманітних "прокладок". Ефективність її роботи наближається до нуля. Оператори не володіють інформацією, не контролюють виконання скарг, часто дають неперевірену, неправдиву інформацію, незважаючи на велику кількість телефонів дозвонитися буває досить важко. А головне, - на власному досвіді, реєструючи заявки кожен день, на протязі тижня, отримував від різних диспетчерів одну і ту ж неправдиву відповідь. Сам пройшов по всьому бюрократичному ланцюгу, сам контролював виконання і...за кілька годин все було зроблено. Питання: навіщо тоді вся ця бюрократична конструкція з відмивання грошей, коли все доводиться робити самому? Один диспетчер з телефоном при ЖЕКу, який прийме і проконтролює заявку, через годину після звернення надасть достовірну інформацію, як було колись раніше, набагато ефективніший ніж ця громіздка надбудова. А головне, - буде обходитися в сотні, або й тисячі раз дешевше ніж нинішня система. Кияни! Наші гроші, через такі абсолютно непотрібні "прокладки", складають левову частку оплати за комірне. Настав час позбутися районних Call-центрів та серйозно задуматися над заміною міського Call-центру, на щось більш сучасне, а головне більш дешеве та ефективне!

повний текст петиції

Підписати петицію

Підтримуючи дану петицію, я надаю згоду Київській міській раді на обробку моїх персональних даних для ідентифікації користувачів сервісу електронних петицій (відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», Закону України «Про звернення громадян»)

Петицію підписали