Змусити ПАТ Київенерго належним чином організувати роботу центрів обслуговування клієнтів

публікація Недостатньо підписів 
 

Автор петиції:

0 10000
Зібрано 286 підписів залишилось 9714 підписів

Наразі робота центрів обслуговування клієнтів організована так, що вирішення будь-якого питання займає в середньому цілий день. Робота з одним клієнтом займає в кращому випадку 30 хвилин. В результаті виникають постійні дуже великі черги. Крім того, зала очікування явно не розрахована на таку кількість людей, в результаті чого умови очікування є неприпустимими.
Оскільки в громадян немає можливості змінити постачальника послуг за власним бажанням, цю проблему має вирішувати влада.
Пропонується повпливати на організацію з метою вжити заходів для мінімізації часу, який клієнти мають стояти в чергах, а також створення комфортних умов очікування.
В якості таких заходів зокрема може бути збіїльшення кількості центрів обслуговування та операторів в них, запровадження електронної черги, суттєве збільшення залу очікування, а також кількості місць для сидіння.
Київрада має запровадити періодичні перевірки та створити гарячу лінію для скарг від громадян.
При виявленні порушень (великий час очікування, неналежні умови очікування тощо) стягувати з ПАТ Київенерго суттєві штрафи, кошти з яких можуть піти, наприклад, на додаткові програми з благоустрою міста.

повний текст петиції

Петицію підписали