Змусити ПАТ Київенерго належним чином організувати роботу центрів обслуговування клієнтів

публікація залишилось 58 днів
 

Автор петиції:

0 10000
Зібрано 147 підписів залишилось 9853 підписів

Наразі робота центрів обслуговування клієнтів організована так, що вирішення будь-якого питання займає в середньому цілий день. Робота з одним клієнтом займає в кращому випадку 30 хвилин. В результаті виникають постійні дуже великі черги. Крім того, зала очікування явно не розрахована на таку кількість людей, в результаті чого умови очікування є неприпустимими.
Оскільки в громадян немає можливості змінити постачальника послуг за власним бажанням, цю проблему має вирішувати влада.
Пропонується повпливати на організацію з метою вжити заходів для мінімізації часу, який клієнти мають стояти в чергах, а також створення комфортних умов очікування.
В якості таких заходів зокрема може бути збіїльшення кількості центрів обслуговування та операторів в них, запровадження електронної черги, суттєве збільшення залу очікування, а також кількості місць для сидіння.
Київрада має запровадити періодичні перевірки та створити гарячу лінію для скарг від громадян.
При виявленні порушень (великий час очікування, неналежні умови очікування тощо) стягувати з ПАТ Київенерго суттєві штрафи, кошти з яких можуть піти, наприклад, на додаткові програми з благоустрою міста.

повний текст петиції

Підписати петицію

Підтримуючи дану петицію, я надаю згоду Київській міській раді на обробку моїх персональних даних для ідентифікації користувачів сервісу електронних петицій (відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», Закону України «Про звернення громадян»)

Петицію підписали