Замінити існуючу трамвайну гілку (маршрут№5) на Троєщині на гілку метро.

публікація Недостатньо підписів 
 

Автор петиції:

0 10000
Зібрано 543 підписів залишилось 9457 підписів

1. Троєщина – найбільший (другий, якщо не помиляюсь) спальний район європейської (майже) столиці.
2. Багато чув, про плани будувати метро на Троєщину (китайцями, японцями, німцями….і.т.д.) вздовж проспекту Маяковського….вже….мабуть не перший десяток років.
3. Питання, а яким чином? Закритим способом – це водо пониження, або заморожування ґрунту (ґрунтові води високо) + тут намивний пісок, а це окрема тема по технології проходки (батько більше 25 років в «Метрострої» пропрацював…будував перегін «Шулявка-Нивки»…до речі, там під шпалою закопана записка «часу»! )) , потім в штольновій проходці. Я працював трохи з ним і знаю, що таке «намивний пісок). Так чи інакше – це ДУЖЕ ВЕЛИКІ кошти з бюджету (які можна використати більш доцільно). Закритим способом – неможливо (намивний пісок)…або доведеться перекопати ВЕСЬ проспект Маяковського від початку до кінця (невідомо, що вийде дорожче).
4. Існуюча трамвайна гілка веде «в нікуди» і сполучає «ніщо». Це трамвай – атракціон, який просто кружляє по масиву. Єдине його призначення, довезти людей до електрички, щоб ті змогли доїхати до Петрівки, та сісти в метро. Але, живу на Троєщині 30 років, бачу щодня – трамваї ходять рідко, людей там……5-10 (згоден, в часи пік, трохи більше)
5. Гілка метро замість трамваю – ідеально !
- По перше, - вже існує колія (через весь масив), та обладнані станції (зараз трамвайні)
- По друге, - існують мостові автомобільні перетини по вул.Бальзака (з одної сторони на іншу), та пішохідні переходи.
- По трете встановлена огорожа вздовж всього маршруту (так, місцями треба підлатати)
- По четверте питання,……принципове. Панове, невже це так складно, встановити 3й контактний рельс, трохи модернізувати станцію Лівобережна та підлатати огорожу? Невже «ми» (українські підрядники) не зможемо зробити цього самотужки, та будем запрошувати іноземців? Невже нікуди більше витратити бюджетні кошти?
6. Останнє. Введіть тимчасовий (скажімо на рік) податок (наприклад по 10 грн. з кожної особи, що проживає на Троєщині)…помножимо на кількість мешканців та на календарний рік – ось Вам більша частина коштів на переобладнання.

Благаю, зробіть це.

Якщо ця петиція не набере достатньої кількості голосів для розгляду, - хто небудь, поясніть мені, чому заміна «трамваю-атракціону» на гілку метро недоцільна? Чому мені (пересічному громадянину) ця ідея здається найкращою (і найдешевшою)? Чому це не можливо виконати внутрішніми (українськими) підрядниками? Для чого потрібно виривати з бюджету такі суми? Невже китайці/японці/турки/німці…та будь хто інший кращі за наших «Метростроевцев»? І нарешті….скільки можна годувати обіцянками про метро на Троєщину! Коли будуть якісь дії?....не «ми ведемо переговори з цього питання», а «екскаватори, крани, бульдозери» на місцях побудови метро? (так, зелена дерев’яна огорожа з буквою «М» - обовїязково…без неї, поїзда не поїдуть)))))))

Дякую за увагу.
Громадяни, підписуйте петицію.
Приймайте участь в розбудові міста….скільки можна!!!

повний текст петиції

Петицію підписали