Будівництво концесійної комбінованої дороги з Оболоні на Троєщину

публікація залишилось 32 дні
 

Автор петиції:

0 10000
Зібрано 134 підписів залишилось 9866 підписів

За повідомленням заступника голови КМДА Миколи Поворозника у вівторок, 28 березня 2017 року, до Київської міськадміністрації завітала делегація з Китаю. Представників китайських інфраструктурних корпорацій зацікавило будівництво четвертої гілки метро в Києві, насамперед що стосується Подільсько-Воскресенського мосту...

Пропоную підготувати та оголосити конкурс на концесію, що передбачатиме будівництво й експлуатацію комбінованої дороги (автомобільна та для швидкісного трамваю), а також експлуатацію прилеглих до неї ділянок, яка поєднає Велику кільцеву дорогу з вулицею Миколи Закревського!

Відповідну можливість передбачено функціональним зонуванням генерального плану м.Києва. На цих землях відсутні земельні ділянки приватної власності (одна з перешкод у будівництві четвертої лінії метро).

Будівництво такої дороги не потребуватиме коштів державного чи міського бюджету для її будівництва й експлуатації. У разі прибутковості проекту буде забезпечено додаткові надходження в міський бюджет.
Наявність такої дороги забезпечить умови для подальшого будівництва об'їзної дороги в напрямі Чернігова та Харкова та сприятиме розвантаженню внутрішньоміської транспортної інфраструктури.
Проект допоможе залучити великого закордонного інвестора чи групу інвесторів та активізувати діяльність дотичних сфер господарської діяльності.

повний текст петиції

Підписати петицію

Підтримуючи дану петицію, я надаю згоду Київській міській раді на обробку моїх персональних даних для ідентифікації користувачів сервісу електронних петицій (відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», Закону України «Про звернення громадян»)

Петицію підписали