Зобов'язати ПАТ АК Київводоканал додати в контакт центр безкоштовний номер для дзвінків з мобільного телефону і також розмістити на своєму сайті номера телефонів бухгалтерій районних відділень .

публікація залишилось 29 днів
 

Автор петиції:

0 10000
Зібрано 91 підписів залишилось 9909 підписів

У зв'язку з відсутністю у більшості киян стаціонарних міських телефонів і неможливістю в розумних межах очікування (5-10 хвилин) додзвонитися по єдиному відомому номеру (044) 202-02-02. Але навіть після дозвону оператор часто відправляє вирішувати питання в місцеве відділення Київводоканалу, номери телефонів якого строго засекречені .Виконання вимог петиції дозволять заощадити час, нерви і гроші киян.
І ще непогано б додати кількість операторів контакт центру.

повний текст петиції

Підписати петицію

Підтримуючи дану петицію, я надаю згоду Київській міській раді на обробку моїх персональних даних для ідентифікації користувачів сервісу електронних петицій (відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», Закону України «Про звернення громадян»)

Петицію підписали