Зобов'язати ПАТ АК Київводоканал додати в контакт центр безкоштовний номер для дзвінків з мобільного телефону і також розмістити на своєму сайті номера телефонів бухгалтерій районних відділень .

публікація Недостатньо підписів 
 

Автор петиції:

0 10000
Зібрано 93 підписів залишилось 9907 підписів

У зв'язку з відсутністю у більшості киян стаціонарних міських телефонів і неможливістю в розумних межах очікування (5-10 хвилин) додзвонитися по єдиному відомому номеру (044) 202-02-02. Але навіть після дозвону оператор часто відправляє вирішувати питання в місцеве відділення Київводоканалу, номери телефонів якого строго засекречені .Виконання вимог петиції дозволять заощадити час, нерви і гроші киян.
І ще непогано б додати кількість операторів контакт центру.

повний текст петиції

Петицію підписали