Забезпечити контроль за роботою монополіста (ПАТ Київенерго) постачальника тепла в оселі киян, який ігнорує звернення до нього киян, та постійно порушує порядок контролю за його обліком.

публікація залишилось 45 днів
 

Автор петиції:

0 10000
Зібрано 946 підписів залишилось 9054 підписів

ПАТ Київенерго постійно своїми діями за рахунок киян, а не за рахунок своєї виробничої діяльності, збагачується. Так, наприклад, в під. 2 буд. 44б по вул. Ревуцького ПАТ Київенерго встановило лічильник тепла в лютому 2014 р., а прийняло на комерційний облік тільки в лютому, тобто в кінці зими (переплатили мешканці з невеликими доходами більше 20,0 тис. грн.). В квітні 2016 р. (опалювальний сезон закінчився 04.04.16) порівняно з березнем 2016 р. плата за опалення зросла на 60% (було тепліше чим у березні, тарифи не мінялись). За грудень 2016 року платіжних виставлені за 36 днів, хоча показники лічильника тепла знімались 22.12.16 (в платіжках по 30.12.16 р.). На звернення мешканців будинку по суті ПАТ Київенерго не відповіло.

повний текст петиції

Підписати петицію

Підтримуючи дану петицію, я надаю згоду Київській міській раді на обробку моїх персональних даних для ідентифікації користувачів сервісу електронних петицій (відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», Закону України «Про звернення громадян»)

Петицію підписали