Прискорити та здешевити будівництво метро на Троєщину

публікація залишилось 36 днів
 

Автор петиції:

0 10000
Зібрано 147 підписів залишилось 9853 підписів

Київська влада уже понад 15 років не може визначитися з планами будівництва метро на Троєщину. До цього часу дискутуються питання чи будувати метро, чи може доцільніше запустити трамвайну транспортну систему або щось інше. Досить дискусій з цього питання. Забезпечити наявну сьогодні потребу в транспортному сполученні мешканців Троєщини та Воскресенки з правобережною частиною міста за своєю перевізною здатністю може лише метрополітен, тому будівництво будь-яких інших транспортних систем – це гроші на вітер.
Задекларовані до цього часу плани будівництва метро на Троєщину передбачають проходження лінії метро по пр. Маяковського. Найменша вартість робіт орієнтовно оцінюється в понад 20 млрд. гривень. Тобто, враховуючи нинішній стан економіки та війну на сході країни, при нинішніх темпах фінансування (на 2017 р. передбачено 1,2 млрд. грн. лише на будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу) реальні строки будівництва складуть 20 – 25 років.
Слід також зазначити, що лінія метро по пр. Маяковського може проходити лише під землею. А беручи до уваги, що масив збудовано на намивних площах і має високий рівень грунтових вод будівництво лінії можна здійснювати лише відкритим способом.
Тепер У В А Г А мешканців Троєщини! Будьте готові до того що у разі початку реалізації цього варіанту будівництва упродовж 20 – 25 років пр. Маяковського буде будівельним майданчиком і весь переритий траншеєю глибиною 6 – 8 та шириною 10 – 12 метрів, а Вам буде створено безліч незручностей.
Разом з тим є інший, альтернативний маршрут будівництва метро, який практично до мінімуму зведе незручності мешканців Троєщини, а головне значно прискорить та здешевить будівництво.
ПРОПОНУЮ: передбачити будівництво лівобережної частини лінії метро не по пр. Маяковського, а по вул. Оноре де Бальзака замість діючої лінії швидкісного трамвая, пустивши її наземним способом (по аналогії з лівобережною частиною Броварської лінії метро).
Позитивні моменти такого рішення:
1. Використання існуючої лінії трамвая вирішує всі питання землевідведення під будівництво, не потребує змін існуючої інфраструктури житлового масиву та скорочує підготовчий період до початку бідівництва.
2. Зникне необхідність кардинальної зміни організації транспортного забезпечення мешканців масиву на період будівництва (об’їзні маршрути замість пр. Маяковського).
3. Зводяться до мінімуму спричинені будівництвом незручності для мешканців масиву.
4. Вартість будівництва у зв’язку з кардинальним зменшенням обсягів будівельних робіт не перевищить 3 – 5 млрд. гривень, що рівноцінно вартості будівництва альтернативних метро транспортних систем, а терміни виконання скоротяться до 2 – 3 років і фактично співпадуть із задекларованими владою міста строками закінчення Подільсько-Воскресенського мостового переходу.
Недоліки цього варіанту проекту: зменшиться пішохідна доступність мешканців жил масиву до станцій метрополітену. Для вирішення цієї проблеми виникне необхідність організації підвозу до метро частини мешканців масиву наземними видами транспорту (трамвай, тролейбус, автобус).

повний текст петиції

Підписати петицію

Підтримуючи дану петицію, я надаю згоду Київській міській раді на обробку моїх персональних даних для ідентифікації користувачів сервісу електронних петицій (відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», Закону України «Про звернення громадян»)

Петицію підписали