Зменшити кількість зовнішньої реклами на 50%.

публікація Відповідь від 24.05.2016
 

Автор петиції:

0 10000
Зібрано 10243 підписів залишилось 0 підписів

В Києві дуже багато зовнішньої реклами порівняно з будь-яким європейським містом. Це зменшує естетичну і туристичну привабливість міста, руйнує його унікальний історичний вигляд, відволікає водіїв під час керування авто, збільшує візуальне навантаження на киян.

Вимагаємо вжити заходів в таких напрямках:
1. Негайно демонтувати незаконну рекламу. Спростити процедуру демонтажа, збільшити кількість інспекторів, виділити ресурси на демонтаж.

2. Вжити заходів щодо дотримання існуючих норм щодо щильності розташування реклами що затверджені рішенням КМР "Порядок розміщення реклами в м. Києві" від 22 вересня 2011 року N 37/6253. Пункт 13.2.1 передбачає, що рекламні засоби мають розташовуватись:
- не ближче 50 м - для РЗ розміром до 8 кв. м;
- не ближче 100 м - для РЗ розміром від 8 кв. м і більше.

3. Розширити "нульову" форматну зону в центрі міста (без реклами) до розмірів першої форматної зони (межі форматних зон зараз визначені рішенням КМР N 20/7357 від 26 січня 2012 року). Зокрема звільнити від реклами Набережне шоссе, Небережно-Хрещатицьку, Паркову дорогу, Дніпровській узвіз, Бульвар Шевченка.

4. Повністю заборонити розтяжки над вулицями (троли) як вид реклами. Також заборонити клеїти рекламу на стінах станцій метрополітену.

5. Зменшення кількості зовнішньої реклами призведе до збільшення попиту на неї, тому треба продити відкриті і прозорі аукціони з продажу дозвілів на розташування рекламних засобів. Це призведе до збільшення надходжень до міського бюджету.

повний текст петиції

Хроніка подій

24-05-2016
Відповідь

На петицію "Зменшити кількість зовнішньої реклами на 50%." від 07-11-2015 дана наступна відповідь:

   Відповідно до статті 23 Закону України «Про звернення громадян» та Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій, затвердженого рішенням Київської міської ради від 08 жовтня 2015 року                    № 103/2006, за моїм дорученням від 25 січня 2016 року № 08/КО-492 (п) на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв'язку та реклами розглянуто ініційовану Вами та підтриману територіальною громадою міста Києва петицію «Зменшити кількість зовнішньої реклами                    на 50 %».

   Повідомляю, що на сьогодні правових підстав для позбавлення власників рекламних засобів 50 % дозволів на розміщення зовнішньої реклами, а також анулювання усіх 100 % погоджень на розміщення реклами на транспорті комунальної власності немає.

  Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» передбачено такі підстави для анулювання документів дозвільного характеру:

   -  звернення суб’єкта господарювання із заявою про анулювання документа дозвільного характеру;

   -  припинення юридичної особи шляхом злиття, приєднання, поділу, перетворення та ліквідації, якщо інше не встановлено законом;

   -  припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця.

   Додаткових підстав Законом України «Про рекламу» не визначено.

   З метою врегулювання галузі зовнішньої реклами та приведення її у відповідність з Постановою Кабінету Міністрів від 29 грудня 2003 року № 2067 (зі змінами) «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) підготував проекти регуляторних актів, які на сьогодні опрацьовуються в установленому порядку та розміщені на сайті Київської міської державної адміністрації для отримання пропозицій і зауважень: проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження Порядку видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами в місті Києві», проект рішення Київської міської ради «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 22 вересня 2011 року № 37/6253 «Про затвердження Порядку розміщення реклами в м. Києві», а також проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), «Про затвердження Порядку розміщення інформаційних вивісок та табличок у місті Києві».

   У тематичному плані Департаменту містобудування та архітектури на 2016 рік передбачено переведення процедури видачі дозволів в електронний вигляд через портал Містобудівного кадастру, а також розробляється комплексна схема обмежень розміщення об’єктів зовнішньої реклами та схем розташування реклами по вулицях.

   Розроблення та затвердження схем вулиць, відповідно до яких буде визначено гранично допустиму кількість рекламних засобів на певній вулиці, проспекті, бульварі тощо, а також їх зовнішній вигляд та площу, дасть змогу уникнути протиріч з власниками вже встановлених рекламних засобів та максимально прискорити процес очищення міста від великої кількості рекламних засобів.

   Водночас Департамент містобудування та архітектури проводить активну роботу зі зменшення кількості рекламних засобів, застосовуючи наявні правові підстави. Так, з квітня 2015 року до наказів Департаменту містобудування та архітектури включено 7589 рекламних засобів, розміщених з порушенням встановлених вимог.

   За даними комунального підприємства «Київреклама», з часу передачі функцій робочого органу Департаменту містобудування та архітектури, на підставі його наказів демонтовано понад 4000 рекламних засобів.

   На сьогодні робота з демонтажу рекламних засобів триває і перебуває на постійному контролі Департаменту містобудування та архітектури.

   Також Департамент містобудування та архітектури розробив Концепцію впорядкування міського простору «Комфортне місто» та Посібник з вуличного дизайну м. Києва, в якому викладено принципи розміщення інформаційних вивісок на фасадах будівель, які гармонійно доповнюють архітектоніку фасадів на основі світового досвіду. На сьогодні підготовлено проект рішення Київської міської ради про затвердження цієї Концепції.

   Дякую Вам за виявлену небайдужість та активність.

 

 

З повагою

 

Голова                                                                                           В. Кличко

 

Відповідь на петицію:

06-04-2016
Розгляд петиції:

На виконання доручення Київського міського голови від 25.01.2016 № 08/КО-492(п) щодо зменшення кількості зовнішньої реклами на 50% 24.03.2016 року відбулося засідання профільної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв'язку та реклами. На засідання було ухвалено:

1. На одному з наступних засіданні постійної комісії розглянути звіт КП «Київреклама» щододемонтажів та проблем, з якими стикається підприємство.

 2. Рекомендувати Департаменту містобудування та архітектури якнайшвидше зібрати робочу групу щодо напрацювання змін до Концепції розвитку зовнішньої реклами у м. Києві та проінформувати постійну комісію про результати її діяльності.

 3. Створити робочу групу по перевірці роботи Департаменту містобудування та архітектури щодо питань стратегування та розробки Концепції розвитку зовнішньої реклами у м. Києві у складі: М.Борзенець, С.Харчук (за згодою), П.Антоненко, В.Мондриївський, А.Задерейко.

Протокол №7 від 24.03.2016

15-02-2016
Розгляд:

4.02.16 року на виконання доручення Київського міського голови Віталія Кличка   від 25.01.2016 № 08/КО-492 (п) відбулося засідання постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту , зв*язку та реклами.

На засідання було ухвалено:

           1. Відзначити, що робота Департаментом містобудування та архітектури і комунальним підприємством «Київреклама» щодо впорядкування заходів зазначених у цій петиції ведеться.

            2. Рекомендувати новоствореній робочій групі з питань напрацювання змін до Концепції розвитку зовнішньої реклами міста Києва розглянути пропозиції викладені в петиції

           3. Рекомендувати Департаменту містобудування та архітектури і комунальному підприємству «Київреклама» підготувати відповідні матеріали щодо питань незаконної реклами та демонтажів для розгляду на одному з найближчих засідань постійної комісії.

          4. Рекомендувати Департаменту містобудування та архітектури поінформувати Київську міську раду, громадськість міста та автора звернення про роботу Департаменту щодо опрацювання зазначеної петиції та розмістити відповідну інформацію на своєму сайті.

http://kmr.gov.ua/uk/comisii/25/protokol Протокол засідання ПК з питань транспорту, зв'язку та реклами № 5 від 04.02.2016

 

 

28-01-2016
Доручення

Київський міський голова Віталій Кличко доручив (доручення від 25.01.2016 № 08/КО-492(п)) Постійній комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв'язку та реклами розглянути електронну петицію в установленому порядку.

Петицію підписали