Зменшити кількість зовнішньої реклами на 50%.

публікація На реалізаціі 24.05.2016
 

Автор петиції:

0 10000
Зібрано 10243 підписів залишилось 0 підписів

В Києві дуже багато зовнішньої реклами порівняно з будь-яким європейським містом. Це зменшує естетичну і туристичну привабливість міста, руйнує його унікальний історичний вигляд, відволікає водіїв під час керування авто, збільшує візуальне навантаження на киян.

Вимагаємо вжити заходів в таких напрямках:
1. Негайно демонтувати незаконну рекламу. Спростити процедуру демонтажа, збільшити кількість інспекторів, виділити ресурси на демонтаж.

2. Вжити заходів щодо дотримання існуючих норм щодо щильності розташування реклами що затверджені рішенням КМР "Порядок розміщення реклами в м. Києві" від 22 вересня 2011 року N 37/6253. Пункт 13.2.1 передбачає, що рекламні засоби мають розташовуватись:
- не ближче 50 м - для РЗ розміром до 8 кв. м;
- не ближче 100 м - для РЗ розміром від 8 кв. м і більше.

3. Розширити "нульову" форматну зону в центрі міста (без реклами) до розмірів першої форматної зони (межі форматних зон зараз визначені рішенням КМР N 20/7357 від 26 січня 2012 року). Зокрема звільнити від реклами Набережне шоссе, Небережно-Хрещатицьку, Паркову дорогу, Дніпровській узвіз, Бульвар Шевченка.

4. Повністю заборонити розтяжки над вулицями (троли) як вид реклами. Також заборонити клеїти рекламу на стінах станцій метрополітену.

5. Зменшення кількості зовнішньої реклами призведе до збільшення попиту на неї, тому треба продити відкриті і прозорі аукціони з продажу дозвілів на розташування рекламних засобів. Це призведе до збільшення надходжень до міського бюджету.

повний текст петиції

Хроніка подій

31.01.2018
Реалізація петиції:

31.01.2018 року на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв’язку та реклами розглядалося питання заслуховування звіту про стан виконання плану заходів, спрямованих на реалізацію електронної петиції. За результатами розгляду, комісією ВИРІШЕНО:

1. Взяти до відома інформацію начальника Управління з питань реклами КМДА О.Смирнова про виконання електронної петиції.

2. Вважати підтриману електронну петицію №441 «Щодо зменшення кількості зовнішньої реклами на 50%» виконаною виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) згідно з планом заходів, спрямованих на реалізацію порушеного у електронній петиції питання, відповідно до пункту 5 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 12.06.2017 №702 «про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 14 листопада 2016 року №1131 «Про організаційно-правові заходи щодо реалізації порушених у підтриманих електронних петиціях питань у виконавчому органі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)».

Витяг з протоколу

13.12.2017
Звітування на комісії стану реалізації петиції:

13 грудня на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв’язку та реклами заслуховувалися звіти актуального стану виконання плану заходів, спрямованих на реалізацію порушених в електронних петиціях питань, а саме:

№937 «Убрать всю наружную рекламу в центральной и исторической части города» (автор Кравченко Ольга).

№441 «Зменшити кількість зовнішньої реклами на 50%» (автор Андрій Косецький).

В обговоренні взяли участь: автор петиції №441 Андрій Косецький; заступник голови КМДА Олексій Резніков, начальник Управління з питань реклами КМДА Олександр Смирнов.

Оскільки дві петиції подібні, заступник голови КМДА Олексій Резніков звітував одночасно щодо реалізації двох петицій. Зокрема, повідомив, що згідно з новими Правилами розміщення рекламних засобів в м. Києві межі форматних зон 0 (нульової) та 1 (першої) значно розширені: відтепер форматна зона 0 (нульова) включає межі охоронної зони архітектурно-історичного заповідника – об'єкта Всесвітньої Спадщини UNESCO Києво-Печерська лавра та територію навколо об'єкта Всесвітньої Спадщини UNESCO «Софія Київська» тощо.

Щодо демонтажу рекламних засобів: протягом 2016 року було демонтовано 5034 засоби зовнішньої реклами, з яких силами КП «Київреклама» – 3365 одиниць. Проте, вже за поточний період 2017 року демонтовано 8182 конструкцій, з яких силами КП «Київреклама» – 4077 одиниці. Щодо збільшення потужностей демонтажних бригад – на сьогодні на завершальному етапі всі тендерні процедури на закупівлю нової техніки. Таким чином, кількість техніки становитиме 12 одиниць (наразі 4), а працівників – 28 (наразі 14), які працюватимуть вдень і вночі двома бригадами по 7 осіб кожна. Збільшення потужностей призведе й до більш ефективної роботи в частині демонтажів. Якщо наразі за добу бригада спроможна демонтувати 6 щитів (або 28 лайтпостерів чи 40 кронштейнів), то після завершення процедури закупівель за добу реально буде демонтувати або 12 щитів, або 56 лайтпостерів, або ж 80 кронштейнів.

Реалізація зазначених петицій також здійснюється в рамках виконання рішення Київської міської ради № 223/2445 від 20.04.2017 «Про затвердження Правил розміщення рекламних засобів у місті Києві».

Також Олексій Резніков повідомив, що вже днями буде презентована Схема розміщення наземних рекламних засобів. За попередніми оцінками тільки реалізація Схеми розміщення наземних рекламних засобів дозволить зменшити кількість законно встановлених рекламних засобів великого формату до 4500 одиниць на всю територію міста Києва.

Автор петиції Андрій Косецький висловив думку, що озвучені цифрові показники демонтажів є дещо завищені, оскільки стосуються в тому числі і тимчасових виносних рекламних конструкцій, які в будь-який час підприємцями можуть бути знову розміщені на вулицях.

Також автором петиції внесено пропозицію розробити зручну сторінку на сайті КП «Київреклама» із зрозумілими роз’ясненнями нових Правил розміщення реклами, а також розробити інформаційні листівки із зазначеної тематики та направити її підприємцям.

За результатом обговорення, комісією вирішено взяти до відома інформацію щодо актуального стану реалізації петицій, а також орієнтовно на лютий розглянути на засіданні комісії звіту щодо виконання рішень Київської міської ради щодо Правил розміщення реклами, а також розглянути виконання петиції відповідно до Схем розміщення наземних рекламних засобів.

Деталі розгляду в записі онлайн-трансляції засідання постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв’язку та реклами 

12.09.2017
План заходів

Відповідно до вимог Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій затвердженого рішенням Київської міської ради від 09.02.2017 №817/1821 розроблено план заходів, спрямованих на реалізацію порушених в електронній петиції питань.

План заходів

12.07.2017
Реалізація петиції:

12.07.2017

Відповідно до пункту 6.5 Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій, затвердженого рішенням Київської міської ради від 09.02.2017 №817/1821 відповідальна посадова особа за опрацювання порушених в електронній петиції питань на вимогу постійної комісії Київської міської ради, якій Київський міський голова доручив здійснювати контроль за опрацюванням порушених в електронній петиції питань, раз на два місяці звітує перед постійною комісією Київської міської ради про реалізацію плану заходів, спрямованих на реалізацію порушених в електронній петиції питань.

12 липня 2017 року на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв’язку та реклами розглянуто поточний стан реалізації електронних петицій «Зменшити кількість зовнішньої реклами на 50%», «Сделать яркие освещения пешеходных переходов в темное время суток», «Убрать всю наружную рекламу в центральной и исторической части города», «Відмова від "маршруток", перехід на автобуси і електротранспорт. Введення "єдиного квитка" в місті Києві», за результатом розгляду яких ухвалили:

1. Взяти до відома інформацію Департаменту транспортної інфраструктури, Управління з питань реклами щодо стану виконання електронних петицій, які були підтримані постійною комісією Київської міської ради з питань транспорту, зв’язку та реклами.

2.  Провести окреме засідання постійної комісії з розгляду плану заходів щодо впровадження проекту «Єдиний електронний квиток» в м. Києві та розгляду технічного завдання на тендери, які планує оголосити Департамент інформаційно-комунікаційних технологій. 

Витяг з протоколу засідання ПК

06.07.2017
Реалізація петиції:

Київською міською радою прийнято рішення № 733/2895  «Про організаційно-правові заходи, пов'язані з регулюванням діяльності з розміщення зовнішньої реклами та вирішення питань, пов'язаних з розміщенням вивісок у місті Києві, реклами на транспорті комунальної власності територіальної громади міста Києва»

Рішення

06.07.2017
Реалізація петиції:

Київською міською радою прийнято рішення № 733/2895  «Про організаційно-правові заходи, пов'язані з регулюванням діяльності з розміщення зовнішньої реклами та вирішення питань, пов'язаних з розміщенням вивісок у місті Києві, реклами на транспорті комунальної власності територіальної громади міста Києва»

Рішення

20.04.2017
Реалізація петиції:

Київською міською радою прийнято рішення №223/2445 «Про затвердження Правил розміщення рекламних засобів у місті Києві»

Рішення

24.05.2016
Відповідь

На петицію "Зменшити кількість зовнішньої реклами на 50%." від 07-11-2015 дана наступна відповідь:

   Відповідно до статті 23 Закону України «Про звернення громадян» та Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій, затвердженого рішенням Київської міської ради від 08 жовтня 2015 року                    № 103/2006, за моїм дорученням від 25 січня 2016 року № 08/КО-492 (п) на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв'язку та реклами розглянуто ініційовану Вами та підтриману територіальною громадою міста Києва петицію «Зменшити кількість зовнішньої реклами                    на 50 %».

   Повідомляю, що на сьогодні правових підстав для позбавлення власників рекламних засобів 50 % дозволів на розміщення зовнішньої реклами, а також анулювання усіх 100 % погоджень на розміщення реклами на транспорті комунальної власності немає.

  Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» передбачено такі підстави для анулювання документів дозвільного характеру:

   -  звернення суб’єкта господарювання із заявою про анулювання документа дозвільного характеру;

   -  припинення юридичної особи шляхом злиття, приєднання, поділу, перетворення та ліквідації, якщо інше не встановлено законом;

   -  припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця.

   Додаткових підстав Законом України «Про рекламу» не визначено.

   З метою врегулювання галузі зовнішньої реклами та приведення її у відповідність з Постановою Кабінету Міністрів від 29 грудня 2003 року № 2067 (зі змінами) «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) підготував проекти регуляторних актів, які на сьогодні опрацьовуються в установленому порядку та розміщені на сайті Київської міської державної адміністрації для отримання пропозицій і зауважень: проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження Порядку видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами в місті Києві», проект рішення Київської міської ради «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 22 вересня 2011 року № 37/6253 «Про затвердження Порядку розміщення реклами в м. Києві», а також проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), «Про затвердження Порядку розміщення інформаційних вивісок та табличок у місті Києві».

   У тематичному плані Департаменту містобудування та архітектури на 2016 рік передбачено переведення процедури видачі дозволів в електронний вигляд через портал Містобудівного кадастру, а також розробляється комплексна схема обмежень розміщення об’єктів зовнішньої реклами та схем розташування реклами по вулицях.

   Розроблення та затвердження схем вулиць, відповідно до яких буде визначено гранично допустиму кількість рекламних засобів на певній вулиці, проспекті, бульварі тощо, а також їх зовнішній вигляд та площу, дасть змогу уникнути протиріч з власниками вже встановлених рекламних засобів та максимально прискорити процес очищення міста від великої кількості рекламних засобів.

   Водночас Департамент містобудування та архітектури проводить активну роботу зі зменшення кількості рекламних засобів, застосовуючи наявні правові підстави. Так, з квітня 2015 року до наказів Департаменту містобудування та архітектури включено 7589 рекламних засобів, розміщених з порушенням встановлених вимог.

   За даними комунального підприємства «Київреклама», з часу передачі функцій робочого органу Департаменту містобудування та архітектури, на підставі його наказів демонтовано понад 4000 рекламних засобів.

   На сьогодні робота з демонтажу рекламних засобів триває і перебуває на постійному контролі Департаменту містобудування та архітектури.

   Також Департамент містобудування та архітектури розробив Концепцію впорядкування міського простору «Комфортне місто» та Посібник з вуличного дизайну м. Києва, в якому викладено принципи розміщення інформаційних вивісок на фасадах будівель, які гармонійно доповнюють архітектоніку фасадів на основі світового досвіду. На сьогодні підготовлено проект рішення Київської міської ради про затвердження цієї Концепції.

   Дякую Вам за виявлену небайдужість та активність.

 

 

З повагою

 

Голова                                                                                           В. Кличко

 

Відповідь на петицію:

06.04.2016
Розгляд петиції:

На виконання доручення Київського міського голови від 25.01.2016 № 08/КО-492(п) щодо зменшення кількості зовнішньої реклами на 50% 24.03.2016 року відбулося засідання профільної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв'язку та реклами. На засідання було ухвалено:

1. На одному з наступних засіданні постійної комісії розглянути звіт КП «Київреклама» щододемонтажів та проблем, з якими стикається підприємство.

 2. Рекомендувати Департаменту містобудування та архітектури якнайшвидше зібрати робочу групу щодо напрацювання змін до Концепції розвитку зовнішньої реклами у м. Києві та проінформувати постійну комісію про результати її діяльності.

 3. Створити робочу групу по перевірці роботи Департаменту містобудування та архітектури щодо питань стратегування та розробки Концепції розвитку зовнішньої реклами у м. Києві у складі: М.Борзенець, С.Харчук (за згодою), П.Антоненко, В.Мондриївський, А.Задерейко.

Протокол №7 від 24.03.2016

15.02.2016
Розгляд:

4.02.16 року на виконання доручення Київського міського голови Віталія Кличка   від 25.01.2016 № 08/КО-492 (п) відбулося засідання постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту , зв*язку та реклами.

На засідання було ухвалено:

           1. Відзначити, що робота Департаментом містобудування та архітектури і комунальним підприємством «Київреклама» щодо впорядкування заходів зазначених у цій петиції ведеться.

            2. Рекомендувати новоствореній робочій групі з питань напрацювання змін до Концепції розвитку зовнішньої реклами міста Києва розглянути пропозиції викладені в петиції

           3. Рекомендувати Департаменту містобудування та архітектури і комунальному підприємству «Київреклама» підготувати відповідні матеріали щодо питань незаконної реклами та демонтажів для розгляду на одному з найближчих засідань постійної комісії.

          4. Рекомендувати Департаменту містобудування та архітектури поінформувати Київську міську раду, громадськість міста та автора звернення про роботу Департаменту щодо опрацювання зазначеної петиції та розмістити відповідну інформацію на своєму сайті.

http://kmr.gov.ua/uk/comisii/25/protokol Протокол засідання ПК з питань транспорту, зв'язку та реклами № 5 від 04.02.2016

 

 

28.01.2016
Доручення

Київський міський голова Віталій Кличко доручив (доручення від 25.01.2016 № 08/КО-492(п)) Постійній комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв'язку та реклами розглянути електронну петицію в установленому порядку.

Петицію підписали