Відмова від "маршруток", перехід на автобуси і електротранспорт. Введення "єдиного квитка" в місті Києві.

публікація На реалізаціі 30.05.2016
 

Автор петиції:

0 10000
Зібрано 10414 підписів залишилось 0 підписів

Оскільки контроль за перевізниками (станом транспортних засобів, обігом коштів та якістю обслуговування) належним чином не здійснюється, ми, жителі міста, не пропонуємо, а вимагаємо:

1. Розробити спільно з перевізниками, трирічний план повної відмови міста від маршрутних таксі ("маршруток") з подальшим переходом на лише маршрутні автобуси (більш комфортні транспортні засоби з більшою пасажиромісткістю) та електротранспорт (тролейбуси та автобуси з електродвигунами), які курсуватимуть за чітко визначеним графіком.

2. Розробити річний план введення "єдиного квитка". Під "єдиним квитком" мається на увазі квиток з магнітною стрічкою, який продається у спеціальних автоматах на зупинках громадського транспорту, та який можна використати певну кількість разів/годин/днів у будь-якому виді громадського транспорту. У межах програми необхідно також буде встановити на транспорті пристрої для валідації квитків шляхом зчитування інформації з магнітних стрічок.

Виконання цих двох планів дасть змогу:

- повністю відмовитись від кондукторів, збільшивши при цьому штат контролерів;
- навести порядок на дорогах міста (розвантажити вулиці в центрі міста), що неодмінно позитивно вплине на статистику ДТП і відповідно на статистику смертності на дорогах міста;
- зменшити кількість шкідливих викидів у повітря за рахунок зменшення кількості транспортних засобів та наданню переваги електротранспорту;
- вивести з тіні плату за проїзд у громадському транспорті та направити виручені кошти на розвиток інфраструктури. Адже всім відомо, що приватні перевізники здебільшого не видають квитки та підробляють дані про пасажирообіг, в такий спосіб ухиляючись від сплати коштів до бюджету;
- забезпечити високий рівень обслуговування на громадському транспорті, чого вкрай не вистачає сьогодні.

повний текст петиції

Хроніка подій

12.07.2017
Реалізація петиції:

На засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв’язку та реклами розглянуто питання щодо запровадження у столиці електронного квитка.

За даними Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київради (КМДА), система єдиного електронного квитка розробляється на базі комунальних підприємств “Київський метрополітен” та “Київпастранс”. Найближчим часом буде оголошено конкурс на закупівлю обладнання, яке потрібне для запровадження е-квитка в наземному пасажирському транспорті.

Заплановано, що у столиці відповідна система повноцінно запрацює з другого кварталу 2018 року.

12.07.2017
Реалізація петиції:

12.07.2017

Відповідно до пункту 6.5 Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій, затвердженого рішенням Київської міської ради від 09.02.2017 №817/1821 відповідальна посадова особа за опрацювання порушених в електронній петиції питань на вимогу постійної комісії Київської міської ради, якій Київський міський голова доручив здійснювати контроль за опрацюванням порушених в електронній петиції питань, раз на два місяці звітує перед постійною комісією Київської міської ради про реалізацію плану заходів, спрямованих на реалізацію порушених в електронній петиції питань.

12 липня 2017 року на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв’язку та реклами розглянуто поточний стан реалізації електронних петицій «Зменшити кількість зовнішньої реклами на 50%», «Сделать яркие освещения пешеходных переходов в темное время суток», «Убрать всю наружную рекламу в центральной и исторической части города», «Відмова від "маршруток", перехід на автобуси і електротранспорт. Введення "єдиного квитка" в місті Києві», за результатом розгляду яких ухвалили:

1. Взяти до відома інформацію Департаменту транспортної інфраструктури, Управління з питань реклами щодо стану виконання електронних петицій, які були підтримані постійною комісією Київської міської ради з питань транспорту, зв’язку та реклами.

2.  Провести окреме засідання постійної комісії з розгляду плану заходів щодо впровадження проекту «Єдиний електронний квиток» в м. Києві та розгляду технічного завдання на тендери, які планує оголосити Департамент інформаційно-комунікаційних технологій. 

Витяг з протоколу засідання ПК

30.05.2016
Відповідь

На петицію "Відмова від "маршруток", перехід на автобуси і електротранспорт. Введення "єдиного квитка" в місті Києві." від 03-01-2016 дана наступна відповідь:

  Електронну петицію «Відмова від "маршруток", перехід на автобуси і електротранспорт. Введення "єдиного квитка" в місті Києві», зареєстровану в Київській міській раді 11.03.2016, було розглянуто на засіданні  постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв'язку та реклами.

  В ході опрацювання зазначеної електронної петиції було прийнято до уваги висновки Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі- Департамент) з цього питання та підтримано ініціативу киян щодо необхідності скорочення кількості маршрутних таксі на території міста.

 За інформацією Департаменту, з березня 2015 року в місті Києві проводилися обстеження пасажиропотоків за методикою Світового банку з уточненням інформації про напрямки руху мешканців житлових мікрорайонів, а 09 грудня 2015 року експертами Світового банку було проведено презентацію на тему «Реформування транспортної мережі м. Києва», на якій було представлено доопрацьовані рекомендації стосовно оптимізації транспортної мережі м. Києва. Згідно наданого звіту експертами Світового банку рекомендується закрити 118 маршрутів громадського транспорту, відкрити 19 нових маршрутів громадського транспорту та організувати роботу 46 маршрутів громадського транспорту за оновленою схемою. Також у звіті зазначено, що для реалізації запропонованих рекомендацій місту необхідні додатково: 231 автобус великої та надвеликої місткості, 172 тролейбуси та 62 трамваї, що дозволить зменшити кількість автобусів, які працюють в режимі маршрутного таксі на 753 одиниці.

  Отож, вже сьогодні Департаментом транспортної інфраструктури проводиться відповідна робота по впровадженню практичних кроків по реалізації пропозицій експертів Світового банку по оптимізації та розвитку транспортної схеми міста Києва з урахуванням пропозиції мешканців м. Києва і наявного ресурсу рухомого складу. При цьому враховуються питання якості і безпеки для обслуговування громадян та втілення європейських стандартів у цьому напрямку.

  Також наразі проводиться робота по створенню єдиної загальноміської автоматизованої системи оплати проїзду та обліку пасажирів (АСОП та ОП) у громадському транспорті м. Києва з використанням електронних квитків на основі безконтактних карток. Впровадження АСОП та ОП планується на кінець 2016 – початок 2017 років. Елементи системи вже зараз працюють на окремих ділянках, наприклад Борщагівська та Троєщинська лінії швидкісного трамваю. Крім того, на Київському  фунікулері та на Борщагівській лінії швидкісного трамваю впроваджено сплату за проїзд безконтактними картками «MasterCard».

 Отже, втілення масштабних ініціатив, які зазначені в електронній петиції наразі вже поступово проводиться, і незабаром ми чекаємо перших результатів, про які громадськість буде обов’язково поінформована.

 

 

Київський міський голова                                                В. Кличко

Відповідь на петицію:

06.04.2016
Розгляд петиції:

На виконання доручення Київського міського голови від 11.03.2016 № 08/КО-2950(п) щодо заміни маршрутних таксі на автобуси та електротранспорт з введенням єдиного проїзного квитка у м. Києві 24.03.2016 року відбулося засідання профільної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв'язку та реклами. На засідання було ухвалено:

1. Рекомендувати Департаменту транспортної інфраструктури відповідно до висновків експертів Світового банку та проведеної роботи розробити рекомендації, свій план, відповідні нормативні документи щодо розвитку громадського транспорту та маршрутів у м. Києві, з урахуванням цих рекомендацій, враховуючи питання якості та безпеки для обслуговування громадян, та втілення європейських стандартів у цьому напрямку.

2. Рекомендувати Департаменту транспортної інфраструктури зробити детальний аналіз законодавчих та підзаконних актів, нормативних документів з цього приводу з метою покращення транспортної інфраструктури міста та країни.

3. Перенести розгляд питання пункту 2електронної петиції № 1778 (доручення Київського міського голови від 11.03.2016 № 08/КО-2950(п)) щодо заміни маршрутних таксі на автобуси та електротранспорт з введенням єдиного проїзного квитка у м. Києві на одне з наступних засідань постійної комісії

Протокол №7 від 24.03.2016

11.03.2016
Доручення:

Київський міський голова Віталій Кличко доручив Постійній комісії Київради з питань транспорту, зв'язку та реклами (доручення 08/КО-2950(п) від 11.03.2016) розглянути електронну петицію в установленому порядку.

09.03.2016
Відрахування голосів:

09.03.2016 з метою забезпечення виконання ст. 23-1 Закону України «Про звернення громадян» для недопущення підписання електронної петиції без участі громадянина, всі голоси в цій петиції, які мали ознаки фальсифікації, були відраховані. Загалом з ознаками фальсіфікації було виявлено та заблоковано 112 голосів.

 

Петицію підписали